Friday, August 27, 2010

KESEPIAN..

 cinta yang tiada ERTI..
 kini aku masih lagi SENDIRI
 terasa SEPI..



percaya bahawa CINTA itu sebenarnya INDAH tapi feeya juga percaya bahawa CINTA itu sebenarnya PAYAH..tapi feeya sentiasa berdoa moga-moga one day feeya akan bertemu dengan seseorang yang benar-benar menerima apa ada nya feeya.tapi sekarang nie mmg lah sunyi x ada bf tp x pe..sebab feeya masih ada family..kawan-kawan,peminat feeya yang sentiasa menemani feeya,beri semangat pada feeya..syukur alhamdulillah..feeya sangat bersyukur kerana feeya masih ada kamu-kamu semua dalam hidup feeya..






Aku tak percaya lagi


Dengan apa yang kau beri


Aku terdampar disini


Tersudut menunggu mati
Aku tak percaya lagi


Akan guna matahari


Yang dulu mampu terangi


Sudut gelap hati ini






Aku berhenti berharap


Dan menunggu datang gelap


Sampai  nanti suatu saat


Tak ada cinta kudapat

1 comment: